top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverlesbos

Dag 21 van 21

Vandaag was mijn laatste werkdag bij Movement On The Ground. De dagen zijn heel snel voorbij gevlogen. Vanmorgen een laatste wandeling door de stad naar mijn huurauto. Onderweg een korte impressie gemaakt van wat ik iedere ochtend tegenkom.

De straatjes, de straatkatten, de graffiti, en de (niet zo goed onderhouden) parkeerplaats ;-)


Mijn eerste ritje gaat nog even naar KAS om verfbenodigdheden op te halen. Ook die maar even vastgelegd, want ik ben hier vaak geweest afgelopen weken.


Daarna voor de laatste keer naar het kamp. Ik begin vandaag op tijd want ik hoop het schilderwerk aan de binnenkant van de container nog af te krijgen vandaag. Joren en Mahdi komen me later vandaag ook helpen. Met Mahdi heb ik ondertussen een goede band gekregen. We hebben heel wat afgekletst en gelachen de afgelopen weken. Wat heeft hij veel meegemaakt. Respect voor deze gozer. Die overigens ook nog eens hele mooie gedichten kan schrijven! Ik heb voor hem een Wix account aangemaakt en laten zien hoe hij zelf een website, blog of iets dergelijks kan maken, zodat hij zijn gedichten kan delen met de rest van de wereld., Ik hoop dat het hem lukt.



Vanavond nog even bijkletsen met Eric onder het genot van Grieks eten, en daarna een drankje met het team om af te sluiten.

Ik kijk terug op 3 hele mooie weken. Veel gezien, veel gehoord, veel nagedacht, veel ervaringen opgedaan. Een mooie ervaring voor mezelf, maar ook voor mijn werk bij Nimeto. Tof samengewerkt met onze studenten. Ik zie hoe enorm ze gegroeid zijn! Deze ervaring neemt niemand hun (en mij) meer af. Als de stages van de jongens afgerond zijn volgt er nog een evaluatie met MOTG. We zullen zien wat de toekomst ons gaat brengen! Morgenochtend vlieg ik terug naar Nederland. Kalispera!




37 weergaven2 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

2 Comments


wendyeilers66
Dec 17, 2021

Goede reis. Goed werk gedaan. Je mag trots zijn. Tot maandag

Like
manon.verhoeven
Dec 17, 2021
Replying to

Mooi, mooi, mooi! Wat fijn om je belevenissen vanaf de zijlijn te volgen. En hoe mooi ook, toch ook fijn dat je weer naar huis komt 😘

Like
Post: Blog2_Post
bottom of page