top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverlesbos

Dag 2 van 21


Vanmorgen ruim vóór de wekker wakker. Even facetimen met het thuisfront en daarna onder de douche. Was ik alweer vergeten dat ik een half uurtje van te voren de boiler aan moest zetten ;-) Dan nog eerst maar even wat routes uitvogelen op mijn telefoon en vast de studenten appen voor een koffie date.

Na het douchen weer lekker fris en fruitig buiten op het balkonnetje kunnen zitten met een kop thee. Het is maar liefst 20 graden en de zon schijnt! Yes! Helemaal top! Ik pluk een sinaasappeltje vers van de boom. Dat Lesbos is zo verkeerd nog niet ;-)


Rond 12.30u ontmoet ik de studenten. Hier heb ik naar uitgekeken! Zo leuk om ze weer in levende lijve te zien en hun verhalen te horen! In het zonnetje op het terras hebben we genoeg te kletsen!

Bram en Onno nemen me hierna nog mee op een kleine tour langs 'Spicy' (goedkope snacks en fastfood haha) de supermarkt My Market en we wandelen door naar Fish Eye, een koffietentje waar ik morgen om 10u met Lisanne van Movement On The Ground heb afgesproken. Super lief van ze, weet ik vast waar ik heen moet!


Het uitzicht bij Fish Eye is overigens ook niet verkeerd! Het lijkt bijna wel vakantie......




77 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comentarios


Post: Blog2_Post
bottom of page