top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverlesbos

Dag 12 van 21

Vandaag was een uitermate rustig dagje. Vanmorgen met Onno en Maarten eerst koffie gehaald en daarna naar CAS gereden om meer verf te halen. Ik bespreek met Onno het gedonder, de bliksem en de enorme hoeveelheid regen van afgelopen avond en nacht. Hoe vreselijk dat moet zijn als je in het kamp woont. Onno vertelt dat vlakbij ook de bliksem ingeslagen is. De brandweer moest er aan te pas komen. Gelukkig horen we niks over inslag of ongelukken in het kamp.


Vervolgens naar de oude olijffabriek om verder te gaan met het schilderwerk in het kantoor van Movement. Bram haakt een uurtje later ook aan! Gezellig de hele dag met de jongens doorgebracht. Dat brengt je weer op andere gesprekken. Leuk om ze steeds beter te leren kennen.


Het kamp hebben we vandaag dus niet gezien. Morgen ga ik daar wel weer heen om verder te gaan met het schilderen van de banken voor de douches. Want....morgen is het droog ;-)


Op de terugweg naar huis wandel ik zoals altijd door de stad, aangezien mijn auto niet bij huis geparkeerd kan worden. Ik kom nog een muurschildering tegen die voor mij foto-waardig is. Overal in de stad kom je ze tegen. Voor mij hebben ze impact en zetten ze me aan het denken.


30 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

コメント


Post: Blog2_Post
bottom of page