top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverlesbos

Dag 4 van 21

Vanmorgen Maarten (chef Painting) opgepikt en met de auto, via de coffeebar, naar het kamp gereden. Het is maar een goeie 5-10 minuten rijden, maar te voet langs die hele drukke weg is niet heel tof.

Daarna samen met Noah PUR schuim gaan halen bij de winkel en deze vervolgens met Onno samen in alle gaten gespoten onder het golfplaten dak van het Chai-point. Als het morgen uitgehard is nog even netjes recht snijden ;-) Hopelijk blijft het nu droog ondanks slagregen.


De rest van de morgen zijn we bezig geweest om de oude stroomkabels van de Isoboxen te verwijderen. Alles bij elkaar honderden meters kabel die aan en onder de isoboxen bevestigd zitten. Ze waren al afgesloten van de elektriciteit (check, check, dubbel check;-) Al met al een paar uurtjes bezig geweest om onder en tussen de Isoboxen te kruipen gewapend met accuboor en tang.

Het valt toch wel op dat de meeste mannen en vrouwen van andere culturen me enigszins verwonderd aankijken als ze mij bezig zien met gereedschap, gekleed in een werkbroek, handschoenen en stevige boots. Nou ja, zowel voor mij als voor hun went dat hopelijk snel.

Na het verzamelen van alle losse kabels rijd ik de bus met materiaal terug naar de Woodworkshop. Onno, Bram en Noah zullen alles straks naar de opslag brengen. Ik heb dan weer dienst in de Afternoon Foodline.



De zone waar ik vandaag sta is de Yellow Zone. Hier wonen alleen maar alleengaande mannen. Het is hier wat rumoeriger dan bij de Red Zone van gisteren, maar alsnog rustig en relaxed. Binnen een half uur zijn we klaar. Samen met Ibrahim, de teamleader, loop ik terug naar de Office van Movement om ook zelf wat te gaan eten.


Het is ondertussen 14.30 en er is niet heel veel werk meer te doen vandaag. We wachten nog op spullen, goedkeuringen en andere werkzaamheden die eerst gedaan moeten worden voordat we weer verder kunnen. Er wordt besloten dat we gaan opruimen en alles weer regenproof afdekken zodat we om 15.30 weer naar Mytilini kunnen. Voordeel is dat het nog eventjes licht is voordat het alweer vroeg begint te schemeren. Ik neem Bram, Onno en Mimouna mee terug met de auto en parkeer hem nu op 5 min lopen van m'n studio op een 'normale' parkeerplaats ;-)


Mimouna loopt nog even met me mee naar huis. Ik maak haar nieuwe stagecontract digitaal in orde en neem nog even het stageprogramma met haar door. Ze moet nog een en ander uitwerken voor in haar stageverslag voordat ze donderdag haar eindgesprek hier heeft. Bram en Onno blijven nog 2 tot 3 maanden hier. Mimouna start 6 december (volgens planning) nog bij een ander stagebedrijf in Nederland. Zij is dan 3 maanden hier geweest.


Vanavond maar eens even het stadje in om wat winkeltjes te bekijken en een boodschapje te doen. Verder wordt het wat lezen en Netflixen. Lekker rustig aan!

56 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven

Comments


Post: Blog2_Post
bottom of page